Minuman Ringan Yang Dibuat dari Air Kencing Lembu - GAU JAL



Sebuah perusahaan minuman di India menyatakan akan memproduksi sejenis minuman ringan unik. Minuman yang akan mulai dijual Disember nanti di perbuat daripada air kencing lembu dan dikatakan berkhasiat mengubati dan mencegah berbagai macam penyakit.

Jabatan Perlindungan Lembu di Rashtriya Swayamsevak Sangh (RSS) berkata, Minuman ini akan di perkenalkan kepada umum setibanya Disember nanti. Namanya di letakkan sebagai 'Gau Jal' (dalam bahasa Hindi) yang ber,aksud air kencing lembu.

Meskipun menimbulkan kekhuatiran pelbagai pihak mengenai impak kesihatan dari minuman ringan tersebut, Om Prakash, Ketua Departemen Perusahaan menegaskan minuman ini akan menjadi sajian nikmat.

Selain menawarkan rasa minuman yang nikmat, air lembu ini juga dikatakan memiliki sejumlah khasiat medik. Diantaranya dapat mengubati beberapa penyakit kronik seperti kanser dan penyakit hati. Kalau masuk pasaran Malaysia, korg nak minum?

0 comments:

Post a Comment

IKLAN DISINI HANYA RM5 sebulan

Minuman Diet Soda Berisiko Untuk Jantung

NEW YORK - Minuman soda diet mungkin menjadi kepentingan kepada sesetengah individu yang mengutamakan penjagaan bentuk badan, namun tanpa di...