Kaka Real Madrid Masuk Islam ?

 
Kaka Real Madrid masuk Islam?

Terbaru, heboh di laman sosial adalah pengislaman Kaka pemain Real Madrid. Kaka dan keluarga dilihat menghadiri sebuah majlis ilmu di sebuah Masjid. Tetapi adakah benar Kaka masuk Islam? Ikuti kisah sebenar berikut:

Kaka bersama keluarganya ke Masjid Bastakiya di Dubai tetapi bukanlah untuk masuk Islam. Di bawah merupakan gambar Kaka Bersama Keluarganya melawat Dubai.




 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


Kaka mengucapkan terima kasih kepada orang - orang yang menyebarkan gambar Kaka di Dubai.

Kaka sebenarnya dijemput oleh DTCM (Dubai Jabatan Pemasaran Pelancongan dan Perdagangan).

Pada mesyuarat itu, mereka membincangkan promosi dan pemasaran Dubai sebagai destinasi sukan di seluruh dunia dan bagaimana DTCM telah mempromosikan bolasepak melalui pelbagai inisiatif, termasuk edisi baru-baru ini diadakan keempat Cabaran Bola Sepak Dubai. 

“Dubai adalah sebuah bandar yang indah dan salah satu yang paling baik di dunia. Saya amat berbesar hati untuk berada di sini untuk percutian keluarga. Saya mengucapkan terima kasih kepada DTCM peluang indah yang diberikan kepada saya untuk melawat emiriah itu. Saya terharu dengan layanan Saya senang di sini dan kami merancanguntuk datang lagi ke Dubai tidak lama lagi. ” - Kaka


0 comments:

Post a Comment

IKLAN DISINI HANYA RM5 sebulan

Minuman Diet Soda Berisiko Untuk Jantung

NEW YORK - Minuman soda diet mungkin menjadi kepentingan kepada sesetengah individu yang mengutamakan penjagaan bentuk badan, namun tanpa di...