Budak 10 Tahun Jual Nenek Sendiri Di Internet


lagi-lagi jual manusia melalui internet .. hahaa memang mudah sangat sekarang ni nak jual manusia kan .. huhuu tapi kes kali ni agak gila sikit . sebab budak kecik yang jual nenek sendiri .. kalau orang dewasa tak berapa pelik .. kalau budak kecik tu yang jual haaaa tu pelik dowh..

Essex  - Seorang gadis  kecil  di UK  membuat  luapan kemarahan kerana sudah menjual neneknya sendiri di laman lelongan eBay. Di internet, gadis berusia 10 tahun bernama Zoe Pemberton menawarkan neneknya, Marian Goddal berusia 61 tahun.

Tidak lupa Zoe mendedahkan apa jenis sifat-sifat nenek. Sebagai contoh nenek nya yang acapkali mengganggu dan sering merengek, tetapi lebih dari itu, sikapnya juga sangat menyeronokkan.

Ternyata bahawa selepas paparan di eBay, banyak peminat nenek dan. Malah tawaran tertinggi £ 20.000 sebelum ia disekat lelongan eBay kontroversi.

Saya sedang duduk dan menonton televisyen dan dia terus meminta saya untuk melakukan perkara-perkara seperti membuat dia minum. Kemudian apabila bermain laptop, datang idea untuk menjual nenek saya melalui di eBay, "kata Zoe yang tinggal di Essex dengan rasa tidak bersalah.

Zoe berkata dia benar-benar tidak mahu menjual neneknya, tetapi hanya mencari orang-orang yang mahu menjaganya. Itu benar-benar manis, "Thomas berkata seperti yang dipetik oleh UK Express,

Sejurus selepas siaran, pihak eBay memblokir lelongan tersebut Kerana mereka mempunyai dasar yang melarang akses perdagangan pada manusia.
 
 

0 comments:

Post a Comment

Blog Archive

IKLAN DISINI HANYA RM5 sebulan

Minuman Diet Soda Berisiko Untuk Jantung

NEW YORK - Minuman soda diet mungkin menjadi kepentingan kepada sesetengah individu yang mengutamakan penjagaan bentuk badan, namun tanpa di...