Eksperimen Philadelphia Merentas Masa



Menurut teori Albert Einstein, mengatakan bahawa dalam pengiraan saintifik, manusia tidak hanya berhadapan dengan ketinggian, lebar dan panjang, tetapi juga dengan satu dimensi lain, iaitu masa. Teori Einstein menyatakan bahawa konsep ruang bukanlah kira masa dan tenaga adalah dua kesatuan yang benar-benar berasingan. Kedua-duanya boleh terikat dalam keadaan tertentu.Dan jika ia benar-benar berlaku, tidak mustahil objek boleh muncul dan hilang secara tiba-tiba, seolah-olah seolah-olah menjalani dematerialization proses.Jika proses kehilangan pesawat, kapal dan lain-lain di Segitiga Bermuda bukanlah disebabkan dari insiden ini.

Mungkin teori Einstein itu terlalu membingungkan. Penguraian teori yang rumit seperti berikut;
Suatu caj elektrik pada gegelung akan mewujudkan satu medan magnet tertentu mengikut arahan kedua-dua medan tegak dan mendatar. Dengan cara ini, mungkin medan lain (graviti?) Boleh diwujudkan berdasarkan kepada prinsip resonans. Muslihatnya ialah meletakkan elektromagnet penjana apa-apa kedudukan yang menimbulkan denyutan magnet. Medan yang berlaku adalah akan mengadakan "penyatuan" dengan kedua-dua medan menegak dan mendatar.

Jika kita membangunkan pelaksanaan teori Einstein "Field Bersepadu" (kesatuan bidang) yang menyatukan medan graviti dan elektromagnetik ke dalam teori ruang masa, maka medan magnet jika cukup kuat untuk dapat mengubah barang-barang / objek tersebut atau dimensi yang berubah-ubahdan menjadi orang tidak kelihatan. Melihat dari teori "Unified Field" dan kemudian disamakan dengan peristiwa segi tiga Bermuda. Dalam erti kata lain, kita pasti akan mampu untuk mencipta alat yang diingini oleh pihak tertentu menjadi "mesin masa". Sekarang mari kita mencuba dan mengikuti eksperimen Philadelphia. Tentera Laut Amerika Syarikatsecara tidak sengaja menemui praktik penggabungan medan ini ketika ia mengadakan perbicaraan rahsia untuk destroyer USS Eldridge pada musim luruh tahun 1943 (apabila Perang Dunia II).

Sejak ujikaji dijalankan di Philadelphia, maka eksperimen itu lebih dikenali sebagai Philadelphia Experiment. Tujuan utama adalah untuk menyiasat pengaruh medan magnet di kapal dan semua di dalamnya. Dua janakuasa, yang mana menghasilkan denyut magnet dan satu lagi yang tidak dihidupkan bersama-sama supaya medan magnet yang dicipta di atas dan di sekeliling kapal.Hasilnya mengejutkan dan amat penting, walaupun kesan yang buruk kepada anak-anak kapal.

Ketika eksperimen mula dijalankan, kelihatan suatu sinar kehijauan samar-samar Perlu diketahui, bahawa laporan dari orang yang selamat dari Segitiga Bermuda, mengatakan melihat kabut kehijauan. Peristiwa selanjutnya yang terjadi ialah seluruh kapal kemudian diselubungi kabut hijau dan akhirnya kapal bersama anak kapal hilang dari pandangan dan hanya garis permukaan laut kelihatan. Kapal itu kelihatan dan menghilang lagi., kelihatan dan menghilang lagi. Merentas masa dari Philadelphia, Pennsylvania, ke wilayah Norfolk, Virginia Jadi eksperimen itu dapat dijelaskan sesuai dengan teori Unified Field.

Menurut seorang bekas anak kapal pemusnah itu, eksperimen berjaya di lautan. Mereka telah berjaya mencipta "ruang waktu" berbentuk spiral. Ruang waktu itu mempunyai radius sampai seratus ela atau 91 meter dari pusat pancaran magnetik, yang ertinya setiap benda, manusia bila berada dalam radius itu akan lenyap dari pandangan, tetapi masih tidak dapat disentuh. Ketika kapal itu lenyap dari pemandangan, hanya lekukan kapal pada permukaan air yang tertindih oleh kapal itu kelihatan. Semakin diperkuatkan daya medan magnet, mengakibatkan manusia pun turut lenyap, dan untuk kelihatan semula, mereka perlu keluar dari medan magnet itu. Istilah pelenyapan itu kepada mereka disebut "sedang mencair"



Memang eksperimen itu kelihatan berjaya, tetapi memerlukan korban yang bukan sedikit Ada orang (anak kapal itu) yang akhirnya meninggal, ada beberapa lagi yang kehilangan ingatan Tetapi ada juga yang membawa kepada kebaikan Iaitu ada orang yang pancaindera keenamnya bertambah tajam Yang lucunya, beberapa orang masih mengalami kesan eksperimen itu, iaitu kadang kadang dengan sendirinya lenyap dan muncul lagi, baik di rumah atau bila di jalan / dimasyarakat boleh mengejutkan orang apabila melihatnya. Eksperimen Philadelpia ini sebenarnya sangat dirahsiakan Dengan eksperimen ini sekaligus merungkai sebab sebab kemalangan di Segitiga Bermuda dan pembuktian teori Einstein "Unified Field" ternyata benar.

Einstein sendiri belum pernah cuba, kerana ia telah meninggal dunia Teori ini entah sengaja atau tidak telah terbukti, sehingga para saintis tidak lagi meragui eksperimen ini mengingatkan kita pada piring terbang yang menghilang semasa terbang Inipun antara lain disebabkan adanya medan magnetik yang dipunyai dari piring terbang itu, dimana tidak membawa kesan apa-apa kepada anak kapal

0 comments:

Post a Comment

Blog Archive

IKLAN DISINI HANYA RM5 sebulan

Minuman Diet Soda Berisiko Untuk Jantung

NEW YORK - Minuman soda diet mungkin menjadi kepentingan kepada sesetengah individu yang mengutamakan penjagaan bentuk badan, namun tanpa di...