Isteri Minta Hubungan Seks Setiap Hari Dari Suami Kerana Syak Curang

Suami (kiri) dan istrinya (kanan) saat menuju ke balai polis

TRIBUNNEWS.COM - Seorang lelaki yang tak tahan desakan seks dari sang isteri terpaksa lari ke balai polis untuk meminta pertolongan.

Dengan hanya mengenakan baju t-shrit dan seluar dalam dia meminta polis menolongnya. Beberapa minit kemudian sang isteri masuk ke balai polis dengan hanya mengenakan bra seksi dan seluar dalam merah.

Sang istri mengatakan kepada polis di wilayah Kaohsiung, Taiwan, menjelaskan jika dia curiga sang suami curang dengan perempuan lain tetapi dia tak memiliki bukti.

Kerana itu, ia menerapkan saran temannya agar berhubungan seks dengan suaminya setiap hari sehingga dia tak ada waktu dan tenaga buat wanita lain.

Baru-baru ini, dia meminta berhubungan seks lagi dengan sang suami untuk putaran kedua namun kerana kelelahan sang suami menolak. Untuk membangkitkan hasratnya, dia kemudian melakukan oral seks ke suaminya selama sejam. Kerana kelelahan, suami kemudian lari dan menuju ke balai polis. Atas saran polisi, pasangan itu kemudian kembali ke rumah.



Sumber: Apple Daily 

0 comments:

Post a Comment

Blog Archive

IKLAN DISINI HANYA RM5 sebulan

Minuman Diet Soda Berisiko Untuk Jantung

NEW YORK - Minuman soda diet mungkin menjadi kepentingan kepada sesetengah individu yang mengutamakan penjagaan bentuk badan, namun tanpa di...