Keajaiban molekul Air Apabila Dibaca Dengan Ayat Suci

Adakah anda berfikir bahawa hanya manusia saja yang boleh menunjukan perasaan? Korang tahu tak sebenarnya air juga mempunyai perasaan.




jawapannya, ia air mempunyai perasaan dimana Dr Masaru Emoto dari Jepun telah meneliti selok belok tentang air.Ini adalah bentuk molekul Kristal Air Zam Zam, rangkaian heksagonalnya sangat indah, cemerlang berkilau dan penuh warna berkilau ketika dibacakan ayat suci.




Dengan menggunakan mikroskop canggih dengan kemampuan photografi yang power. Doktor ini telah menemukan bagaimana perasaan air ketika sebelum membaca doa dan setelah membaca doa.

Sebelum dibacakan doa, ekspresi air kelihatan kontras, seperti air yang tercemar dan apabila dibacakan doa bentuknya akan menjadi sangat indah bagaikan kepingan salji yang sedang jatuh, dan ia kelihatan sedang menyukai sesuatu yang telah kita ucapkan, iaitu doa kita.




Gambar molekul air sebelum dan selepas dibacakan doa

Oleh itu, kita telah disarankan supaya membaca doa sebelum meminum air. Kerana denga begitu ekspresi air akan berubah menjadi indah dan pastinya makan lebih membaka kebaikan kepada kita yang meminumnya.




Ketika dibacakan doa




ketika dibacakan Ayat suci




Ketika dimainkan music symphony Mozard, Kristal muncul berbentuk bunga




Apabila dimainkan music metal...molekul tersebut pecah




Saat disebutkan 'war' kepada kristal air ( sebelah kiri), maka bentuk kristal 'peace' (kanan) pecah.




Setelah itu ditunjukkan pula kata " Malaikat": terbentuk rantai dengan kristal hexagonal yang indah ( gambar kiri ) dan apabila ditunjukan kata " Syaitan"' kristal terbentuk buruk dengan bebola api ditengah ( gambar kanan ).

Subhanallah....
Kalau anda sakit perut cuba anda bacakan ayat suci dan dengan niat minum...insyallah kesakitan perut tersebut akan berkurangan

0 comments:

Post a Comment

Blog Archive

IKLAN DISINI HANYA RM5 sebulan

Minuman Diet Soda Berisiko Untuk Jantung

NEW YORK - Minuman soda diet mungkin menjadi kepentingan kepada sesetengah individu yang mengutamakan penjagaan bentuk badan, namun tanpa di...