Pensil Termahal di Dunia

 
 
 
Graf von Faber-Castell mempamerkan Pensil Termahal di dunia. Pensil Termahal di dunia dengan tutup Pensil terbuat dari Emas Putih dan tiga buah berlian berukuran 0.06 karat.Pensil edisi terhad ini hanya ada 99 buah di dunia.

"Pensil yang diberi nama `Perfect Pencil` tersebut terbuat dari Emas Putih bercampur Palladium, salah satu Besi Platinum " kata Director Faber-Castell untuk Asia Pasifik, Count Andreas von Faber-Castell.Count Andreas mengatakan, tutup pensil terbuat dari Emas Putih solid dan tiga buah berlian dengan kualiti terbaik tanda simbol Zaman Milenium ketiga.

"Berlian ini berukuran 0,05 sampai 0,06 karat dengan tingkat kejernihan luar biasa sehingga menjadikan Pensil ini Paling Eksklusif dan dijual dalam edisi terhad yang dibuat sebanyak 99 buah di seluruh dunia pada tahun 2001, namun sebagian besar sudah habis terjual," kata Count Andreas.
 
 
Sumber:BornRich


0 comments:

Post a Comment

Blog Archive

IKLAN DISINI HANYA RM5 sebulan

Minuman Diet Soda Berisiko Untuk Jantung

NEW YORK - Minuman soda diet mungkin menjadi kepentingan kepada sesetengah individu yang mengutamakan penjagaan bentuk badan, namun tanpa di...