Ujian Dara : Jika Lulus Dapat Sijil “ Saya Masih Dara "

Ini bukan kisah dongeng atau rekaan semata mata tetapi memang ada ujian untuk menentukan dara. Minta maaf sebab di negara kita tiada ujian dara. Kalau ada pun, belum sempat nak ujian silap2 kena terajang dengan anak peserta..


Ujian ini tidak memerlukan ulangkaji ke apa, tetapi peserta akan diambil secara rambang. Oops.. lupa nak bagitau. Ujian dara ni merupakan adat sebuah etnik di Afrika untuk menentukan samaada dirinya masih dara ataupun tidak. Tetapi, upacara ini agak terbuka kerana peserta akan menjadi tontonan masyarakat setempat..Open Air gitu..

Bagi yang disahkan ‘belum diusik lagi’, mereka akan mendapat sijil “Saya Masih Virgin” .

Ujian Dara%20copy Ujian Dara : Jika Lulus Dapat Sijil Saya Masih Virgin
Peserta Menunggu Giliran Masing2


Ujian Dara%20(3)%20copy Ujian Dara : Jika Lulus Dapat Sijil Saya Masih Virgin
Penguji Yang Dilantik


Ujian Dara%20(2)%20copy Ujian Dara : Jika Lulus Dapat Sijil Saya Masih Virgin
Ujian Dalam Proses


Ujian Dara%20(4) Ujian Dara : Jika Lulus Dapat Sijil Saya Masih Virgin
Peserta Yang Lulus Akan Ditanda


Ujian Dara%20(5)%20copy Ujian Dara : Jika Lulus Dapat Sijil Saya Masih Virgin
Dapat Sijil....

0 comments:

Post a Comment

Blog Archive

IKLAN DISINI HANYA RM5 sebulan

Minuman Diet Soda Berisiko Untuk Jantung

NEW YORK - Minuman soda diet mungkin menjadi kepentingan kepada sesetengah individu yang mengutamakan penjagaan bentuk badan, namun tanpa di...