Lelaki Bangang Berkahwin Dengan Pokok Krismas


Seorang lelaki berasal dari  Witshire,Englang menjadi terkenal di  negerinya kerana dia memutuskan untuk berkahwin dengan pokok Krismas Sebelum ini, dia pernah menjadi buah mulut orang sejak memutuskan untuk merayakan Krismas setiap hari sejak 17 tahun lalu.


Andy Park yang sangat menyukai hal yang berkaitan dengan perayaan Krismas dan tahun ini memutuskan untuk berkahwin dengan pokok Krismas.

Andy Park, 47 tahun, selalu menyediakan hidangan khas Krismas setiap hari selama 17 tahun ini.Lelaki yang sudah bercerai ini yang dikenal sebagai Bapak Krismas, mengakui bahawa dia jatuh cinta  pada Krismas. “Dan aku cinta pokok Krismas lebih dari apa pun, dan itu sebab aku ingin menikahinya,” ujarnya. “Aku sudah punya cincin,  aku belum yakin di cabang yang nama cincin itu akan aku gantungkan.”

Park mengatakan bahawa meskipun dia hanya memiliki pokok plastik selama dua tahun ini, ia merasa sudah seperti memiliki teman hidup. “Aku tak pernah bosan melihatnya duduk di ruang tamu.”

Andy mulai merayakan Natal pada tahun 1993 dan sejak itu dia dikatakan makan lebih dari 6.000 jenis makan malam Krismas. Dia mula melakukan kebiasaan itu pada Julai 1993 ketika dia merasa damai setelah menghiasi rumahnya dengan tradisi Krismas, sehingga dia memutuskan untuk meneruskan sehingga hari ini.-ruanghati.com

0 comments:

Post a Comment

Blog Archive

IKLAN DISINI HANYA RM5 sebulan

Minuman Diet Soda Berisiko Untuk Jantung

NEW YORK - Minuman soda diet mungkin menjadi kepentingan kepada sesetengah individu yang mengutamakan penjagaan bentuk badan, namun tanpa di...